You&Me Part 23 - Trust Me..

'
"And yeah.. That's how it all started." Sa Justin efter en lång berättelse om hur han blev känd. Självklart visste jag att han blev känd genom youtube men inget mer än det. Så han berättade den till mig medans vi fortvarande gick runt i trägården hand i hand.
"Wow.." Sa jag och kollade framför mig med stora ögon, jag hörde honom skratta från sidan.
"What?" Frågade jag och nu var vänd mot honom med en sån förvirrad smile.
"Nothing.. You're just cute." Sa han och bet sig i läppen. Jag kände hur mina kinder började hettas upp så jag kollade framför mig igen.
"Aww.." Sa Justin och ställde sig framför mig mednas han fortvarande gick och squeezade min kinder.
Vi gick lite längre fram, fortvarande hand i hand och bara njut av varandras sällskap. Det är en av dom saker som jag gillar med Justin, vi kan gå bara runt utan att någon av oss säger något. Och att det inte känns så här.. Awkward?
"Did you ever had a boyfriend?" Frågade Justin helt plötsligt efter 10 minuter tystnad. Jag kunde inte låta bli att skratta lite.
"Why?" Frågade jag och skrattade lite mer, han vände sig mot mig och log lite.
"Just wondering.." Förklarade han, och jag nickade lite.
"Well.. No.." Sa jag och han fick både ögon stora som två golfbollar, jag skrattade lite.
"No? Never? Ever?" Frågade han för att försäkra sig, jag skrattade igen.
"No, I feel like.. I don't want to be that girl that just getting boyfriend because EVERYONE have.. I want to be that girl that when she really start to like a guy she will be with him for awhile and not just like for 1-2 weeks." Förklarade jag och log mot honom, han nickade.
"And you?" Frågade jag och han kollade upp på mig igen.
"Me what?" Frågade han ich jag himlade med ögonen.
"Did you ever had a girlfriend?" Frågade jag.
"Jupp, 3." Sa han och jag höjde ögonbrynen.
"Player." Sa jag och flinade medans jag kollade framför mig.
"Hey! A 'player' have like 200 gilfriends, in like one year. I only had 3 in my whole life." Sa han och jag började skratta.
"Yeah, yeah.." Sa jag och kollade fortvarande framför mig.
"So why did you broke up with them?" Frågade jag efter en liten stund.
"Well.. With the first one did we both kinda broke up, we just wasnät right for each others. Witht the second, I did.. Through phone-" Han skulle precis säga varför när jag avbröt honom.
"Through phone?!" Frågade jag förvånad med ögon stora som två golf bollar. Han vände sig mot mig och på synen av hur jag såg ut började han skratta.
"Yeah.. I know, I was horribly." Sa han och skrattade, jag fortvarande förvånad sa inget utan bara kollade på honom.
"What?" Sa han och skrattade lite igen.
"It's just.. I would never thought that you were like that." Sa jag och han log lite och kollade ner på marken.
"Anyways, I broke up with her because.. I just didn't like her, i guess. And the third girl name was Catlin. I meet her when I moves to Atlata and yeah, we just kinda started dating after awhile." Sa han och log mot mig, jag nickade.
"Why did you guys broke up?" Frågade jag och han suckade lite lätt.
"Because I got famous.." Sa han och kollade ner på merken.
"Omg, I'm sorry! I didn't know.." Sa jag och omfattade hans hand hårdare.
"No, it's okay.. I mean how could you know?" Frågade han men jag svarade inget.
"I think you guys would be really good friends.. You have alot in common." Sa han och vi både log mot varandra.
"Well, in that case I would love to meet her someday." Sa jag och log lite innan jag kollade ner på marken.
Vi gick en liten bit till och bara pratade om massa saker tills vi nådde en liten sjö. Vi bestämmde oss för att vi ska sätta oss en liten stund. Vi gick fram till några stenar vid vattnet och satte oss brevid varandra med våra händer fortvarande omfattad.
"Aren't you scared?" Frågade han IGEN från ingenstans. Asså, hur kommer han på dom olika ämnen hela tiden.
"Of what?" Frågade jag förvirrad, han kollade ner på marken och började prata.
"Of my fans.. Almost every girl I meet and really liked were like scared of my fans that they would do something. Well, if they weren't after my fame.." Sa han och kollade upp på mig mednas han log lite men snabbt kollade tillbaka ner på marken.
"Sometimes.. But you know.. Not to offend your fans but all of them that are sending me hate have nothing better to do then just sitting infront of the screen and sending hate.. To me those people have no life.." Sa jag och han nickade mednas han fortvarande kollade ner på marken.
"But it's worth it." Sa jag och puttade till honom lite och log mot honom när han kollade upp, han log tillbaka.
Vi satt där på dom där stenarna i säkert en halv timme, sen började vi gå mot utgången, det började bli lite mörkare. Efter kanske utliggare 30 minuter var vi framme vid utgången. Läskigt nog var ingen vid kassan och nu när jag tänker på det så såg vi ingen på ganska lång tid. Vi både gick fram till kassan men som jag sa, ingen var där.
"What the.." Sa jag och kollade runt förvirrad, Justin kollade också runt men vi såg ingen i närheten.
"How much is it?" Frågade jag efter kanske 3 minuter. Han tog upp sin mobil ur fickan och tog ut mobilen.
"20.30pm." Sa han. Jag släppte taget om hans hand och gick fram till kassan. På fönstret var en lapp klistrad med olika tider. Jag gissar på att när parken öppnas och när den stänger.
"Oh no.." Började jag och Justin kom fram till mig.
"What?" Frågade han.
"We are closed in here." Sa jag och pekade på pappret. När han läste klart spärrade han ut ögon.
"We have to get out of here.." Sa han och kollade på mig.
"But how?" Frågade jag. Det var nämlingen så att framför oss stog en grind.. Men inte en sån liten, den här kan vara typ 2 meter lång.
"I have a idea." Sa han och flinade mednas han gick fram till grinden och sen började klättra över den. Snart nog var han på andra sidan medans jag var fortvarade här..
"I can't do that." Sa jag och kollade upp på de höga grinden.
Jag är verkligen inte en sån person som är bra på att klättra.. Sist jag föröskte klättra på ett träd slutades med att jag brutit min hand.
"Oh, come on. It's not that hard." Fösäkrade han mig.
"No, I just can't.. I will rather stay here then climb on that gate." Sa jag och satte mig på marken med ryggen mot grinden. Han klättrade över grinden igen och snart var framför mig.
"You wont fall, okay? I would never let that happend.." Sa han men jag bara vände på mitt huvud.
Plötsligt kände jag han lägga sina fingrar under min haka och vände mitt huvud mot honom. Innan jag hann säga något pressade han sina läppar mot mina. Direkt kännde jag pirret i magen jag aldrig kände förut.. Det är min fösta kyss.. Redan nu, även om han har fortvarade sina läppar pressat mot mina känner jag hungren av mera. Efter kanske 1 minut backar han undan.
"Trust me.." Viskade han och stog upp. Han höll upp hans hand framför mig. Jag tänkte en liten stund om jag ska lita på honom och göra det. Till slut log jag mot honom och la min hand över hans. Han log lite mot mig och sen drog upp mig.
"And yeah.. That's how it all started." Sa Justin efter en lång berättelse om hur han blev känd. Självklart visste jag att han blev känd genom youtube men inget mer än det. Så han berättade den till mig medans vi fortvarande gick runt i trägården hand i hand.
"Wow.." Sa jag och kollade framför mig med stora ögon, jag hörde honom skratta från sidan.
"What?" Frågade jag och nu var vänd mot honom med en sån förvirrad smile.
"Nothing.. You're just cute." Sa han och bet sig i läppen. Jag kände hur mina kinder började hettas upp så jag kollade framför mig igen.
"Aww.." Sa Justin och ställde sig framför mig mednas han fortvarande gick och squeezade min kinder.
'
Vi gick lite längre fram, fortvarande hand i hand och bara njut av varandras sällskap. Det är en av dom saker som jag gillar med Justin, vi kan gå bara runt utan att någon av oss säger något.
'
"Did you ever had a boyfriend?" Frågade Justin helt plötsligt efter 10 minuter tystnad. Jag kunde inte låta bli att skratta lite.
"Why?" Frågade jag och skrattade lite mer, han vände sig mot mig och log lite.
"Just wondering.." Förklarade han, och jag nickade lite.
"Well.. No.." Sa jag och han fick både ögon stora som två golfbollar, jag skrattade lite.
"No? Never? Ever?" Frågade han för att försäkra sig, jag skrattade igen.
"No, I feel like.. I don't want to be that girl that just getting boyfriend because EVERYONE have.. I want to be that girl that when she really start to like a guy she will be with him for awhile and not just like for 1-2 weeks." Förklarade jag och log mot honom, han nickade.
"And you?" Frågade jag och han kollade upp på mig igen.
"Me what?" Frågade han ich jag himlade med ögonen.
"Did you ever had a girlfriend?" Frågade jag.
"Jupp, 3." Sa han och jag höjde ögonbrynen.
"Player." Sa jag och flinade medans jag kollade framför mig.
"Hey! A 'player' have like 200 gilfriends, in like one year. I only had 3 in my whole life." Sa han och jag började skratta.
"Yeah, yeah.." Sa jag och kollade fortvarande framför mig.
"So why did you broke up with them?" Frågade jag efter en liten stund.
"Well.. With the first one did we both kinda broke up, we just wasnät right for each others. Witht the second, I did.. Through phone-" Han skulle precis säga varför när jag avbröt honom.
"Through phone?!" Frågade jag förvånad med ögon stora som två golf bollar. Han vände sig mot mig och på synen av hur jag såg ut började han skratta.
"Yeah.. I know, I was horribly." Sa han och skrattade, jag fortvarande förvånad sa inget utan bara kollade på honom.
"What?" Sa han och skrattade lite igen.
"It's just.. I would never thought that you were like that." Sa jag och han log lite och kollade ner på marken.
"Anyways, I broke up with her because.. I just didn't like her, i guess. And the third girl name was Catlin. I meet her when I moves to Atlata and yeah, we just kinda started dating after awhile." Sa han och log mot mig, jag nickade.
"Why did you guys broke up?" Frågade jag och han suckade lite lätt.
"Because I got famous.." Sa han och kollade ner på merken.
"Omg, I'm sorry! I didn't know.." Sa jag och omfattade hans hand hårdare.
"No, it's okay.. I mean how could you know?" Frågade han men jag svarade inget.
"I think you guys would be really good friends.. You have alot in common." Sa han och vi både log mot varandra.
"Well, in that case I would love to meet her someday." Sa jag och log lite innan jag kollade ner på marken.
'
Vi gick en liten bit till och bara pratade om massa saker tills vi nådde en liten sjö. Vi bestämmde oss för att vi ska sätta oss en liten stund. Vi gick fram till några stenar vid vattnet och satte oss brevid varandra med våra händer fortvarande omfattad.
'
"Aren't you scared?" Frågade han IGEN från ingenstans. Asså, hur kommer han på dom olika ämnen hela tiden.
"Of what?" Frågade jag förvirrad, han kollade ner på marken och började prata.
"Of my fans.. Almost every girl I meet and really liked were like scared of my fans that they would do something. Well, if they weren't after my fame.." Sa han och kollade upp på mig mednas han log lite men snabbt kollade tillbaka ner på marken.
"Sometimes.. But you know.. Not to offend your fans but all of them that are sending me hate have nothing better to do then just sitting infront of the screen and sending hate.. To me those people have no life.." Sa jag och han nickade mednas han fortvarande kollade ner på marken.
"But it's worth it." Sa jag och puttade till honom lite och log mot honom när han kollade upp, han log tillbaka.
'
Vi satt där på dom där stenarna i säkert en halv timme, sen började vi gå mot utgången, det började bli lite mörkare. Efter kanske utliggare 30 minuter var vi framme vid utgången. Läskigt nog var ingen vid kassan och nu när jag tänker på det så såg vi ingen på ganska lång tid. Vi både gick fram till kassan men som jag sa, ingen var där.
'
"What the.." Sa jag och kollade runt förvirrad, Justin kollade också runt men vi såg ingen i närheten.
"How much is it?" Frågade jag efter kanske 3 minuter. Han tog upp sin mobil ur fickan och tog ut mobilen.
"20.30pm." Sa han. Jag släppte taget om hans hand och gick fram till kassan. På fönstret var en lapp klistrad med olika tider. Jag gissar på att när parken öppnas och när den stänger.
"Oh no.." Började jag och Justin kom fram till mig.
"What?" Frågade han.
"We are closed in here." Sa jag och pekade på pappret. När han läste klart spärrade han ut ögon.
"We have to get out of here.." Sa han och kollade på mig.
"But how?" Frågade jag. Det var nämlingen så att framför oss stog en grind.. Men inte en sån liten, den här kan vara typ 2 meter lång.
"I have a idea." Sa han och flinade mednas han gick fram till grinden och sen började klättra över den. Snart nog var han på andra sidan medans jag var fortvarade här..
"I can't do that." Sa jag och kollade upp på de höga grinden.
Jag är verkligen inte en sån person som är bra på att klättra.. Sist jag föröskte klättra på ett träd slutades med att jag brutit min hand.
"Oh, come on. It's not that hard." Fösäkrade han mig.
"No, I just can't.. I will rather stay here then climb on that gate." Sa jag och satte mig på marken med ryggen mot grinden. Han klättrade över grinden igen och snart var framför mig.
"You wont fall, okay? I would never let that happend.." Sa han men jag bara vände på mitt huvud.
'
Plötsligt kände jag han lägga sina fingrar under min haka och vände mitt huvud mot honom.
'
'
Innan jag hann säga något pressade han sina läppar mot mina. Direkt kännde jag pirret i magen jag aldrig kände förut.. Det är min fösta kyss.. Redan nu, även om han har fortvarade sina läppar pressat mot mina känner jag hungren av mera. Efter kanske 1 minut backar han undan.
'
"Trust me.." Viskade han och stog upp. Han höll upp hans hand framför mig. Jag tänkte en liten stund om jag ska lita på honom och göra det. Till slut log jag mot honom och la min hand över hans. Han log lite mot mig och sen drog upp mig.
_______________________________________________________________________________________________
Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men den här vecka var jag VERKLIGEN jätte upptagen med skolan.. Hade massa prov och läxor.. Jag hade typ 3 prov den här vecka.. Men kapitel 23 är iaf klar :) Hoppas ni tycker om den :D och glöm inte att kommentera! På förra fick jag bara 3.. Helt seriöst jag kollade på min statestik och det är verkligen inte bara 3 som läser min novell.. Så, preatty pleeeease KOMMENTERA! :)

xx Viki

Kommentarer
Postat av: olivia

skit bra kan du snabba på med nästa snälla :)

2011-11-19 @ 13:51:48
Postat av: liiz

Bra kapitel:) hoppas att du inte har så mycker prov och sådant på ett tag :)

2011-11-19 @ 16:37:46
Postat av: Melina

Grymt :)

2011-11-19 @ 21:31:12
Postat av: Cherry

Sjukt bra :)) ♥

2011-11-19 @ 23:58:27
Postat av: Jenny

grymt bra! du är sjukt duktig! :)♥

2011-11-20 @ 01:57:53
Postat av: emma <33

Älskar novellen<33

2011-11-22 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0